کد خبر: 1230381
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۹
ستاد مردمی دیه با انتشار پیامی «کمک به زندانیان جرایم غیرعمد» را از دغدغه‌‌های قلبی و قدیمی سید شهیدان خدمت مطرح نموده است.

جوان آنلاین: ستاد مردمی دیه با انتشار پیامی «کمک به زندانیان جرایم غیرعمد» را از دغدغه‌‌های قلبی و قدیمی سید شهیدان خدمت مطرح نموده است.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، آیت‌الله دکتر «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور کشورمان روز یکشنبه (30 اردیبهشت ماه) به همراه هیأت همراه در سانحه سقوط بالگرد که در ورزقان آذربایجان‌شرقی رخ داد به مقام رفیع شهادت نائل شدند.

به دنبال این اتفاق ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند با انتشار متنی زیر با دوستان و بازماندگان شهدای خدمت ابراز همدری نموده است؛

«بسم رب الشهدا و الصدیقین

شهادت خادم خستگی‌ناپذیر، رئیس جمهور محبوب و مردمی دکتر ابراهیم رئیسی، در سانحه سقوط  بالگرد خاطر ملت شریف ایران را سخت متألم ساخت.

ضایعه فقدان این خدمتگزار صدیق که در طول سال‌ها مجاهدت صادقانه در قوای «قضائیه» و «مجریه» منشأ خیرات مانا و خدمات ناتمام شدند را به رهبر فرزانه انقلاب، دوست‌داران ایران سرافراز در اقصی نقاط جهان و خاصه جامعه محرومان کشور که به صدق، همواره در برهه‌های مختلف مدیریتی و جایگاه عالی ریاستی ایشان از تصمیمات و عنایات مساعد مستفیذ بودند، تسلیت عرض نموده و بنا به مشاهدات و مستندات در کثرت خدمت‌های بی‌شائبه خادم‌الرضای سفرکرده من باب «مساعدت از جامعه زندانیان جرایم غیرعمد تحت پوشش ستاد مردمی دیه» که بلاشک این امر حسنه از دغدغه‌های قلبی آن بزرگوار حکایت داشت، علو درجات را از درگاه ایزد منان برای رئیس‌جمهور فقید و هیات همراه خدوم و جهادی مسئلت داریم.

آزادی هزاران زندانی غیربزهکار و پیشگیری از حبس بسیاری از هموطنان بدهکار مالی یا محکومان به پرداخت دیات (سوانح رانندگی و حوادث کارگاهی) از ایام حضور سبز آن شهید عزیز در دستگاه قضا شروع و تا همین حوالى که ایشان را در کسوت عالى‌ترین مسئول اجرایی کشور شاهد بودیم ادامه‌دار بود و به غیر از کمک‌های مالی شهید رئیسی در آیین‌های گلریزان ستاد دیه، در برنامه ثابت سفرهای استانی هیات دولت نیز شاهد استخلاص ده‌ها و صدها دربند دردمند بودیم.

روحشان شاد ، یادشان گرامی

ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند»

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار